Zoeken in blog Tygo

dinsdag 8 maart 2016

Op dinsdag?

Waf,

Vanmorgen tijdens de ochtendwandeling zag ik ons vriendinnetje, althans het blauwe licht, in de verte maar kon er niet mee spelen.
Thuis weer bammen gesnoept en brokken gegeten, nadat iedereen weg was of op punt stond te vertrekken ging het vrouwtje weg.
Even later kwam ze terug met boodschappen, op dinsdag....., het is toch geen woensdag dacht ik nog tijdens het opruimen van de boodschappen.
Toen dat gebeurt was mocht ik mee gaan wandelen, naar de beestjes en via het kanaal en Piet van Thielplein weer naar huis.

Na het middageten ging vrouwtje de zolder opruimen, kon ik mooi op het huis passen want dat kan ik heel goed hoor.
Na veel spullen klaar te hebben gezet voor de weggeef of weggooi bleek dat ze nog maar een stukje had op kunnen ruimen.
Ik werd nog keertje uitgelaten voordat het vrouwtje aan het avondeten begon, toen nog brokjes gegeten en wat gespeeld.

Savonds werd er na het eten een boomstam doorgezaagd met een echte kettingzaag, nou daar wilde ik wel bij zijn maar moest binnen blijven anders was ik nu misschien wel neusloos hihi.

Verder lekker rustig aan deze avond, beetje luieren en slapen.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten