Zoeken in blog Tygo

zondag 6 maart 2016

Nutjes vangen...

Waf,

Vannacht nog keertje door Maikel uitgelaten toen die thuis kwam van zijn vriendenavondje,
hij was best vroeg thuis tenminste voor de jeugd van tegenwoordig dan.

Smorgen tijdens de wandeling regende het weer maar ja dat zijn we wel gewend, smiddags moest Anne gaan werken dus er werd bijtijds gegeten.
Oliebollen waren het deze lunch, nou die lust ik ook wel, zeker die speciale de eerste serie waren pittig.
Oliebolletjes met bacon, gember, sereh, sambal, uien, knoflook en nog wat kruiden, de tweede ronde waren mediterraanse oliebollen, hierin zaten tomaatjes, kaas, tijm en het geheim van de kok hihi.

Na het middageten zijn we gaan wandelen, eerst naar de beestjes, toen via het Laar naar het Wilhelminakanaal tot aan de Hommel.
Daar even op terras gezeten, baasje en vrouwtje aan de wijn, daarbij kregen ze nootjes nou die lust ik ook wel dus Tygo deed nootjes vangen.

Weer thuis kwam van Ton het bericht dat de folders vandaag niet kwamen helaas, dus borrelen maar Wendy was ook thuis van de bioscoop waar ze samen met kevin naar toe was geweest.
Tijdens het borrelen gebeurde er iets vreemds, ik lag op mijn schenk te kauwen toen die plotseling vast zat aan mijn tanden.
Nou dat vond ik niet leuk, baasje heeft de schenk er met veel moeite vanaf gehaald terwijl het vrouwtje en Maikel mij vasthielden.
De schenk is ook meteen weggegooid, na de borrel was het tijd voor het avondeten, tomatensoep met brood werd er gegeten.

Zo is deze zondag weer voorbij gevlogen.................

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten