Zoeken in blog Tygo

zondag 13 maart 2016

Ton....ton....ton..

Waf,

Vannacht, of eigenlijk vanmorgen kwamen onze stappers thuis en mocht ik nog blokje mee wandelen, een paar uurtjes later waren de baas en vrouwtje ook alweer beneden.
Na mijn ochtendwandeling en brokjes heb ik lekker geknuffeld met vrouwtje en baasje, later die ochtend wilde ik telkens weer naar buiten.
Mijn matje werd buiten gelegd en ik kreeg een mergpijp, kon ik lekker kauwen jammie dat is lekker zeker in de zon.
Na de lunch ben ik nog met Maikel naar de Goorloop geweest, even lekker uitrennen.

Smiddags kwam Ton de Spotta brengen en een koekje voor mij, hij was uitgenodigd voor een bakkie koffie.
Dat was leuk ik was zo enthousiast dat ik bleef kwispelen en zelfs bij "Spotta Ton" op schoot zat hihi nu was ik groot.
De kids hebben met zijn drieën de folders rondgebracht, daarna werd er geborreld en gegeten, Anne had Somalische hapjes gemaakt, nou die gingen er wel in.

Savonds lekker lui gedaan in mijn mand, dat was ook niet erg hoor flink snurken.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten