Zoeken in blog Tygo

donderdag 10 maart 2016

Als de zon schijnt

Waf,

Vanmorgen was Maikel wel weer vroeg op om naar zijn werk te gaan, gelukkig maar want het is eitjesdag en hij lust geen koud ei, ikke wel.
Dus na mijn wandeling en bammen lekker stukje ei van Maikel en een ei voor mezelf van het vrouwtje en baasje.
Anne moest vandaag naar het ziekenhuis dus die ging niet naar school, heeft ze goed meegelopen met krantjes rondbrengen.
Daarna ging Anne huiswerk maken en vrouwtje poetsen, omdat ik zag dat het zonnetje scheen wilde ik telkens naar buiten toe.
Tijdens het dweilen had het vrouwtje mij met mand buiten gezet, nou ik heb genoten in mijn mand in het zonnetje.
Er werd vroeg geluncht vandaag want ze vertrokken bijtijds naar het ziekenhuis, ik was dus ook vroeg uitgelaten en bleef natuurlijk op het huis passen.

Toen Wendy terug was van school heeft ze mij uitgelaten en alvast aan het eten begonnen, hihi via sms berichten kon ze vragen stellen als dat nodig was.
Er werd spaghetti gegeten en heel tof van Anne dat ze niet zoveel honger had en ik dus ook wat kreeg, nou dat was daarna wel te zien hihi.

Savonds ging de baas naar zijn cursus en ben ik bij het vrouwtje en de kids gebleven, lekker bij het gezin.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten