Zoeken in blog Tygo

zondag 20 maart 2016

Met z'n alle....

Waf,

Vanmorgen na de ochtendwandeling had ik geen trek, niet in brokken in niets zat nog vol van mijn pannenkoek van gisteren pfff.
Nadat de baas was gaan werken en Wendy zich klaar ging maken voor de stage mocht ik met het vrouwtje, Maikel en Anne met de auto mee.
Eerst knuffelen met de baas bij het tankstation, wel heeeeel toevallig dat we die iedere keer tegenkomen ahum.....
Bij de Lidl even gewacht en toen naar Leo en Annie, het vrouwtje ging merten met Annie, Anne en Saskia.
Ik bleef bij Maikel, Leo en iets later kwam Hans, toen het vrouwtje terug was van de markt ging ze Hans zijn haren afscheren.
Hans ging het beetje haar wat op de grond gevallen was opruimen, met de stofzuiger, toen kreeg ik het op mijn heupen.
Lekker mopperen op de stofzuiger grom, blaf, grom hihi.

Thuis was de baas ook alweer gearriveerd, hij ging hout zagen terwijl het vrouwtje buiten kip aan het grillen was.
Nou ik vermaakte me wel met een mergpijp en stukje hout welke ik gevonden had, daarna nog even wezen wandelen.

Savonds was het gezellig, allemaal waren ze thuis want niemand hoefde te werken of naar vrienden dus hebben we met z'n alle lekker thuis ons vermaakt.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten