Zoeken in blog Tygo

woensdag 30 maart 2016

Wat gebeurt er...

Waf,

Tijdens de boodschappen vandaag ben ik bij Wendy gebleven, Anne was net als Maikel naar school toen de boodschappen opgeruimd waren was het ook voor Wendy tijd om naar school te gaan.

Na het middageten en mijn wandeling ging de bel, daar stond weer die meneer Arie genoemd, hij ging naar boven.
Hé dat is interessant zeg ik wilde ook naar boven, wil weten wat er gebeurt, maar helaas dat kon niet.
Daarna werd de was buiten gehangen hihi ik steeds aan de haal met wasknijpers oeps niet leuk blijkbaar.
Anne bracht Kimberely mee naar huis, niet lang want Anne moest bijtijds gaan werken en dus vroeg eten.
Wendy at bij Kevin omdat die jarig is vandaag dus aten vrouwtje, baasje en Maikel gezellig met zijn drieën.

Savonds was het weer cursus tijd, samen met de baas ben ik daar naar toe geweest vind ik nog steeds tof, vanaf 17 uur ben ik al wispelturig hihi.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten