Zoeken in blog Tygo

dinsdag 29 maart 2016

Mijn ei....

Waf,

Geen eitje deze morgen de paashaas is weer zijn holletje in gekropen dus heb ik lekker genoten van brokjes en stukjes boterham.
Anne en Wendy gingen naar school, de baas naar zijn werk, het vrouwtje was alweer de benedenboel aan het schoonmaken.
Er werd gestoft, gezogen gedweild en toen ging ze samen met Maikel met de auto weg, ze gingen even naar de dokter om naar de knie en zo van Maikel te laten kijken.
Gelukkig was alles zoals het hoort, het vrouwtje ging naar boven om kleren op te ruimen en om te wisselen.
Dat moest ook wel gezien de aantal tassen die gisteren uit de auto kwamen na het shoppen hihi, ook zijn er kleren uitgezocht welke niet meer mooi of goed waren.

Ook smiddags heeft het vrouwtje boven geruimd en gepoetst, ik heb me wel vermaakt op mijn matje en in mijn mand.

Savonds was ik nog erg actief ik kon mijn ei niet kwijt, zit ook vol met ei van de paasdagen......whahah.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten