Zoeken in blog Tygo

donderdag 17 maart 2016

Voorlopig wel genoeg geweest

Waf,

Baasje was vanmorgen alleen, raar hoor ik bij de deur wachten maar geen vrouwtje, ochtendwandeling gehad en brokken gegeten.
Toen was het vrouwtje er wel en kreeg ik dus ook weer stukjes boterham smikkel maar hé het is toch donderdag meen ik.
Vrouwtje en baasje gingen een boodschap doen toen de kids kwamen ontbijten, baasje en vrouwtje kwamen terug.
Toch donderdag want de krantjes kwamen en werden met zijn allen in snel tempo rondgebracht, jaaaa toch donderdag want we kregen een eitje.
Ineens gingen ze allemaal omkleden en werd ik uitgelaten, wat bleek ze moesten (weer) naar een uitvaart.
Deze keer naar Leo Dekkers (71 jaar) een oom van de baas, broer van Willie........

Toen ze daarvan terug waren werd ik uitgelaten en werd er wat nagepraat, omgekleed en huishoudelijke taken verricht, de was die weer buiten had gehangen was droog.
Wendy ging strijken en ik mocht met vrouwtje en baasje mee wandelen naar de Goorloop, langs kanaal via Piet van Thielplein weer naar huis.

Savonds nog lekker wat spaghetti met tomaat, ui, knoflook en geheime ingrediënten gegeten, natuurlijk naast mijn brokjes.
De baas ging op cursus dus ik ook relaxend de avond doorgebracht pfff voorlopig hebben ze weer genoeg uitvaart gehad.

Tygo.


Leo Dekkers 
10 februari 1945/ 12 maart 2016



Geen opmerkingen:

Een reactie posten