Zoeken in blog Tygo

vrijdag 1 april 2016

D'n ouwe...

Waf,

Moeite met opstaan vanmorgen lag ook nog zo lekker te knorren tja gisteren eerst nog moeten waken want ik hoorde de deur.
Bleek de baas te zijn maar ja kon ik ook niet ruiken, al vroeg aan het stoeien in de mand met het vrouwtje, mijn brokken weer op en bammen gesnoept.

Toen Willie de appels kwam brengen was ik weer door het dolle heen, ik was weer d'n ouwe hihi, beetje te aktief want ik wist niet van ophouden.
Naast Maikel waren Anne en Wendy ook vrij van school vandaag dus één voor één kwamen ze uit bed en werd er ontbeten.

Na de lunch ging de baas werken omdat Maikel nog iets nodig had van de winkel ging die ook mee, samen met het vrouwtje en Anne.
Wendy ging naar Kevin dus ik kon nog lekker bijslapen, weer thuis ging het baasje buiten aan de grill.
Spareribs werden er gegrild tjonge dat ruikt lekker ik stond er bij en rook er naar, helaas waren er maar een paar kleine stukjes voor Tygo.

Savonds kwam Sanne even op bezoek bij Wendy, dus ook weer gezellig voor mij daarnaast lekker geluierd.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten