Zoeken in blog Tygo

zaterdag 2 april 2016

Wat een drukte

Waf,

Vanmorgen alleen met de baas want die moest gaan werken en de rest mocht nog even blijven liggen,  maakt mij niet uit hoor.
De baas vertrok en even later kwam Wendy alweer naar beneden, die ging op stage, vrouwtje deed poetsen de auto wassen en de tuin.

Na het middageten werden we buiten gedweild en liepen we naar de glasbak, we zijn het vrouwtje en Anne en Wendy.
Daarna langs het kanaal tot aan de brug, daar hebben we gewacht op de baas, Anne en Wendy hebben de fiets over genomen en baasje, vrouwtje en ik zijn naar huis gewandeld.
Thuis ging de baas samen met Maikel het achterwiel van Wendy's fiets vervangen en op het vrouwtje haar fiets een nieuwe voorband.
Leuk joh al dat geknutsel, jammer genoeg mag ik nog steeds niet met gereedschap spelen, erop bijten al helemaal niet.

Savonds ging Wendy naar Sanne en Kevin, baasje nam het vrouwtje mee uit eten, Maikel en Anne hadden met de vriendengroep afgesproken om bij ons " El Clásico" te kijken.
Gaaf joh al die jongen mannen over de vloer ik kon niet wachten, toen ze er waren vond ik dat tof heel de huiskamer vol, pff wat een drukte.

Toen de jeugd vertrokken was ben ik nog keer mee wezen wandelen waarna ik kan uitrusten, hèhè wat een dag, weinig geslapen.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten