Zoeken in blog Tygo

maandag 25 april 2016

Wat nu???

Waf,

Weer vroeg dag vanmorgen, eerst wandelen en bij thuiskomst brokjes eten en toen kwamen Wendy, Anne en Maikel ook al ontbijten.
Ik dacht wat nu......en ook een eitje erbij volgens mij is het maandag.....toch, na het ontbijt werd er aangekleed en spullen in de auto gezet.

Even later vertrokken we met zijn allen, ik mee achterin, gezellig hoor, na even wat spulletjes te hebben uitgeladen, met zijn allen eten,  gingen we weer verder of terug mijn richtingsgevoel was nog niet je van het.

Na een paar minuten in de auto kwamen we bij een punt waar je zo van Nederland, via Belgiƫ naar Duitsland kon springen.
Ook hadden ze daar het hoogste punt van Nederland, daar ben ik samen met de kids op de foto geweest.
Daarna gingen we shoppen maar niet voordat de baas een parkeerplekje had gevonden waar niet betaald hoefde te worden.
Hihi de slimmerik, het was wel Duitsland maar na vijf stappen stonden we in Nederland, best grappig in een paar minuutjes van Belgiƫ via Duitsland naar de Hema in Nederland Woehoeeeeiii.

Weer in de auto was ik best moe dus maar lekker gaan slapen op de grond, oja daar heb ik ook al een eigen matje gaaf zeg.

Zo vanavond gaat "king" Tygo lekker bijtanken en wat scheetjes lossen want die eitjes beginnen wel op te borrelen in mijn buikje.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten