Zoeken in blog Tygo

donderdag 14 april 2016

Genieten....

Waf,

Nog zó moe van de cursus van gisteren toen de baas mij alweer uit ging laten, dus snel mijn mandje in bij terugkomst.
Onee het is eitjesdag hihi snel bij de tafel gaan zitten voordat ik wat mis, gelukkig wordt ik dan ook niet vergeten.
Nadat de krantjes waren rondgebracht en de benedenboel gedweild mocht ik mee gaan wandelen, eerst naar de beestjes natuurlijk en toen via het weggetje achter het zwembad naar het kanaal.
Het kanaal gevolgd tot aan de Goorloop en zo weer op huis aan, daar had ik dan wel weer de energie voor.

Smiddags heb ik lekker buiten in de zon gelegen, gespeeld en gestoeid, echt genieten dit weer voor mij, naar buiten wanneer ik wil of juist naar binnen.
Toen Maikel thuis kwam hoorde ik hem al aan komen en was ik weer blij, ik heb hem in de brandgang al begroet.

Savonds na het eten nog een blok wezen wandelen met het baasje en vrouwtje, daarna lekker bijgekomen van mijn dagje, Anne werken en de baas op cursus, lekker rustig dus.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten