Zoeken in blog Tygo

zaterdag 9 april 2016

Broekspijp

Waf,

Vanmorgen mocht ik weer met de auto mee, we gingen naar Helmond maar eerst even het baasje begroeten.
Het vrouwtje ging merten samen met Annie en Anne, ik bleef samen met Maikel bij Leo en later ook nog Hans.
Tijdens het eten heb ik ook weer knakworstjes gehad lekker joh, mazzel voor mij hihi.

Weer thuis ging de baas broeken korter maken, nou daar moest ik het mijne van weten, natuurlijk met mijn neus vooraan.
De baas dacht ook aan mij want ik mocht de afgesneden broekspijpen hebben, wat een feest ik ben er heel de middag zoet mee geweest.

Na het avondeten ging Wendy naar Kevin en na de koffie gingen Maikel en Anne eerst naar de vriendengroep en later op stap.
De baas en vrouwtje hebben gezellig samen televisie gekeken terwijl ik of met de broekspijp bezig was of lekker lag te luieren.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten