Zoeken in blog Tygo

woensdag 27 april 2016

Witte start

Waf,

Het was een witte start vanmorgen, tijdens mijn ochtendwandeling lag er ongeveer vier centimeter sneeuw whoei dat is oppassen.
Weer werd er met zijn allen ontbeten kei gezellig hoor en lekker, weer was het eitjesdag tjongejonge smikkelen.
Deze ochtend met zijn allen binnen door gebracht, op de normale wandelingen na natuurlijk.

Na het middageten moest ik alleen blijven, het gezin ging shoppen en daar vind ik niet veel aan dus gelukkig maar dat ik op het huisje moest passen.

Bij thuiskomst zagen ze dat ik me vermaakt had met een stukje oud papier, dat vonden ze niet erg hoor.
Spaghetti werd er gegeten savonds en ik kreeg ook een beetje, nou dat laat ik me wel smaken hoor, mocht best wat meer zijn hihi.

Savonds was het weer lekker warm binnen dus lekker luieren op het kleed of op mijn kleed, terwijl het gezin deed bankhangen en spelletjes speeld.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten