Zoeken in blog Tygo

donderdag 21 april 2016

Verrassing...

Waf,

Vanmorgen zat het nog steeds niet lekker allemaal dus na de ochtendwandeling echt geen zin in brokjes, bammen en nee ook niet in eitje.
De krantjes werden iets later dan normaal afgeleverd, maar vrouwtje ging direct aan de slag, eerst vouwen en dan rondbrengen.
Ik had lekker tijd om wat bij te komen in mijn mand want de rest was naar werk/stage,toen vrouwtje klaar was dronk ze een kopje thee en las de krant.
Maar toen mocht ik mee, met de auto, wat een verrassing zeg, we gingen naar Helmond naar Leo en Annie.
Nou ik was nog geen vijf minuten binnen of ik had al sokken te pakken gnifgnif, tja als het niet opgeruimd wordt....

Weer thuis was het tijd voor het middageten ook Wendy kwam thuis eten, Anne niet want die moest vanmiddag ook nog door net als Wendy.
Verder lekker van de zon genoten deze middag terwijl het vrouwtje druk bezig was met de was, dweilen, poetsen, eten koken enz.

Na het avondeten moest Anne weer naar haar werk bij Jan Linders en kwam Kevin op bezoek voor Wendy.
De baas ging op cursus, vrouwtje lezen en Maikel facedownen, en ik.....luieren en alles in de gaten houden natuurlijk.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten