Zoeken in blog Tygo

donderdag 7 april 2016

Stoer zeg

Waf,

Lekker gesmikkeld vanmorgen, zowel brokjes, bammen en natuurlijk eitje, van allemaal een stukje en één voor mezelf.
De krantjes waren ook weer bijtijds afgeleverd vandaag en met de hulp van Maikel erg snel bezorgt in de wijk.
Mazzel voor mij want ik mocht daarna met het vrouwtje mee wandelen, eerst richting de Zwaan daar overgestoken en verder langs de schietvereniging.
Daar kon ik lekker los hèhè dat was een dolle boel lekker rondrennen, paarden kijken en heel stoer naar een lint/touw toe gaan.
Totdat het lint/touw bewoog door de wind dan ben ik snel weg whoei hihi, verder gewandeld richting Staadegaard daar de grote weg over richting Laar.
Langs het kanaal, daar weer lekker rennen en springen, bij De Hommel de weg over en langs het kanaal achter industrieterrein en zwembad zo weer naar huis.

Smiddags was vrouwtje druk met huishouden en kon ik dus mooi uitrusten, toch wel fijn weer een flinke wandeling.
Beetje met Maikel geeeld toen die weer terug was van scooter reserveren en spullen ophalen, tenminste als hij niet te druk was met "sociale bezigheden" oftewel facedown.

Savonds moest de baas naar de cursus en zat vrouwtje lekker te lezen, ik wat spelen en luieren Maikel heeft me nog een keertje uitgelaten voordat de baas terug was, konden we allebei gaan slapen.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten