Zoeken in blog Tygo

dinsdag 26 april 2016

Winterbanden.....

Waf,

Vanmorgen ochtendwandeling gehad met de baas en het vrouwtje, dat was leuk, daarna met zijn allen ontbijten inclusief een eitje.
Daarna moesten er boodschapjes gedaan worden en ben ik alleen gebleven om nog wat bij te tanken, gelukkig waren ze weer snel thuis.

Het middageten werd genuttigd waarna we met zijn allen met de auto vertrokken, eerst een stukje met baas en vrouwtje alleen.
We moesten de kids oppikken nou dan profiteer ik daar wel even van hihi Tygo op de stoel, onderweg begon het ineens te sneeuwen, tijd voor winterrbanden ahum.
In een stadje werd een parkeerplaats gezocht waarna we met zijn allen door de straten gingen wandelen, af en toe bleef ik samen met Maikel of Anne buiten want ik mag niet alle winkels in.

Weer "thuis" werd er eerst gestookt en spelletjes gedaan, ondertussen sneeuwde het weer, baasje ging koken zodat er gegeten kon worden.
Daarna douchen en met zijn allen televisie kijken, na GTST een dvd van "Melrose Place" ik kon lekker bijkomen op met kleedje.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten