Zoeken in blog Tygo

vrijdag 29 april 2016

Ik wil naar buiten

Waf,

Weer gezellig samen met de baas èn het vrouwtje mijn ochtendwandeling gehad, daarna was het weer met heel het gezin ontbijten jaja met een eitje.
Daarna is er wat geklets en zijn we een stukje wezen wandelen, we zijn het vrouwtje de baas en ik, de kids gingen even naar de receptie.
Het zonnetje schijnt dus dan sta ik telkens voor de deur zo van ik wil naar buiten maar dat kon niet steeds.

Smiddags ben ik even alleen gebleven toen de rest nog wat gingen doen, tja kan niet altijd mee en dat is ook helemaal niet erg.
Toen ze weer terug kwamen was ik dol enthousiast zo erg dat ik bijna vergat dat ik mee mocht gaan wandelen hihi.

Savonds nog lekker gespeeld en mee geholpen met het stoken van de kachel, dat is toch wel gaaf en lekker warm.
Kon ik lekker op mijn kleedje liggen snurken bij de warme kachel.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten