Zoeken in blog Tygo

dinsdag 12 april 2016

Tja...

Waf,


Vannacht zat het niet zo lekker in mijn buik waarom dat weet ik niet maar het voelde niet prettig gelukkig ging het beter toen ik een beetje had gebraakt.
Mooie verrassing voor de baas, die heeft het vanmorgen opgeruimd, het was maar een beetje hoor en op de tegels dus snel opgeruimd.
Maikel vertrok als eerste en nadat hij mee de was had buiten gehangen ging de baas werken, Anne en Wendy vertrokken daarna naar stage en het vrouwtje ging de bovenboel poetsen.
Toen ze daar mee klaar was gingen we wandelen via de beestjes, langs het kanaal tot aan de brug bij De Hommel.
Het kanaal gevolgd tot aan Lieshout bij Bavaria "de grote weg" gevolgd tot aan gebied Beemdkant, daar over de bospaden tussen de weilanden door.
Ineens zag ik een plas water nou ik had het warm en besloot erin te gaan rollen, lijkt mij goed voor mijn vacht en huid zo'n modderbad toch.....
Weer thuis aangekomen dacht het vrouwtje daar toch anders over............douchen...........althans wassen.
De tuinslang kwam erbij en shampoo plus een handdoek en ja hoor ik was na hard poetsen weer schoon en fris.

Smiddags lekker bij liggen komen in de zon en opdrogen natuurlijk maar dat ging vrij snel vooral buiten want naar binnen mocht ik niet.

Savonds kwam Kevin naar Wendy toe, nou dat is feest voor mij helemaal door het dolle heen ben ik dan hihi.
Verder maar lekker rustig aan gedaan want toch flinke wandeling gehad vandaag en dat douchen kost ook energie.

Tygo.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten