Zoeken in blog Tygo

vrijdag 15 april 2016

Niet zo veel gedaan

Waf,

Kort verslag vandaag want inheb niet zo veel gedaan vandaag, na het ochtend ritueel van het gezin moesten er boodschappen gedaan worden, ik alleen thuis.
Bij terugkomst was het alweer zo goed als tijd voor mijn plas rondje dus mocht ik lekker mee wandelen,.
Daarna ben ik alleen gebleven, niet erg lang want Anne kwam alweer snel thuis en iets later Wendy, Anne hoefde deze middag niet op stage dus ging ze aan haar verslag werken.

Deze middag dus bij Anne gebleven, beetje luieren, veel knuffelen en wat spelen, natuurlijk ook mee gaan wandelen.
Aan het eind van de middag ging ook Anne weg, ff lekker bij luieren dacht ik, ja inderdaad ff want daar was Wendy alweer.

Savonds nog wat buiten gespeeld en nieuwsgierig mee gekeken met al wat er gebeurde, Wendy ging naar Kevin.
Terwijl er televisie gekeken werd en nog wat gestudeerd/gewerkt kon ik lekker toe kijken vanuit mijn mand en zo nu en dan klieren hihi.
Zo dat was het dan voor vandaag.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten