Zoeken in blog Tygo

maandag 18 april 2016

Al vroeg gekus...

Waf,

Ik was alweer helemaal de oude toen ik vanmorgen met de baas mee mocht, maar eerst werd er al gezoend door het baasje en vrouwtje tjonge jong zo vroeg al gekus.
Op naar de twintig werd er gezegd, nou op naar het poepveld dacht ik, ons vriendinnetje kwamen we ook weer tegen, maar zoals vaker de laatste tijd liep ze mij snel voorbij.
Nou dan maar spelen met haar baasje, who cares, nou ikke niet hihi bij thuiskomst snel mijn brokken naar binnen gewerkt en stukjes boterham.
De kids waren al lang vertrokken en het vrouwtje had al brood gehaald, was druk bezig met boven poetsen toen "Spotta Ton" langs kwam.
Ik kreeg mijn hondenkoekje en de folders werden in een rap tempo rondgebracht, toen tijd voor kopje thee en weer verder met poetsen.

Tijdens de lunch waren Anne en Wendy er ook weer, samen hebben ze ook nog wat foldertjes bezorgt, Wendy moest na het eten weer naar stage.
Het vrouwtje ging naar de tuin en ik heb mezelf vermaakt en met Anne gespeeld, ook hier was het vrouwtje weer snel van terug.
Toen Maikel thuis kwam had hij een verrassing bij, ook namens Anne en Wendy, een bos bloemen voor de baas en het vrouwtje.

Savonds ook nog maar rustig aan gedaan, leek ze ook beter na mijn niet zo lekker zijn van gisteren maar lekker luieren is ook niet erg.

Nou baas en vrouwtje van mij ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag X.

Tygo.

    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten