Zoeken in blog Tygo

maandag 11 april 2016

X wat anders

Waf,

Wel erg vroeg stond het baasje aan mijn mand vanmorgen, gaap wel nodig want Maikel mocht weer aan de slag en die moest bijtijds vertrekken op zijn 25 km/hr scooter.
Tja een maal wakker maakt mij dat niet uit kan toch rusten de rest van de dag hihi, het vrouwtje dacht er anders over want na het bezoek aan de bakker en ophangen van de was gingen we wandelen.
Langs de Goorloop, over de Hei naar Mariahout, richting Lieshout tot aan de tennisvelden daar tussendoor naar Lieshoutse vijver keertje wat anders.
Over het fietspad langs voetbalvelden en zo weer naar huis, stond best stevige frisse wind maar dat was wel goed voor de was die buiten hing.

Met het middageten waren Anne en Wendy er ook, ze hebben komende twee weken stage en kunnen dus smiddags thuis eten gezellig.
Anne loopt stage bij De Rakkertjes en Wendy op De Raagten, wel alle twee met kinderen alleen wel verschil in leeftijd.

De middag doorgekomen met lekker luieren in de zon, dat bevalt me wel zeg die zon op mijn vacht als ik lig.
Het vrouwtje stond buiten te strijken want de was droogde erg snel, nou dat is interressant zeg wel jammer dat ik niet met die kleren mag rond doen.

Savonds nog wat buiten gespeeld en geprobeerd om alles in de gaten te houden, nou daar word je best moe van dus nu lekker slapen.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten