Zoeken in blog Tygo

zondag 17 april 2016

Jaaah....

Waf,

Geen baasje vanmorgen voor de ochtendwandeling, nee Anne deze keer ook leuk hoor maar helemaal geen baasje of vrouwtje gezien deze ochtend.

Tijdens het middageten stopte de grote  auto en jaaah daar kwamen het baasje en vrouwtje weer thuis, gelukkig weer compleet.
Na een korte wandeling en vele knuffels was ik nog steeds blij, wat later ging Wendy naar Kevin en Maikel ging weg op zijn scooter.
Toen Maikel weer thuis was gingen de baas, het vrouwtje en Anne weg, ik gezellig met Maikel thuis gebleven.

Toen het baasje, vrouwtje en Anne weer thuis kwamen hadden ze iets bij........jaaah mijn diploma van de puppycursus cool zeg.
Omdat de folders vandaag niet kwamen werd er wat gedronken en daarna lekker gegeten met zijn allen.

Savonds lekker bankhangen voor het gezin, ik was nog niet fit moest steeds overgeven al mijn eten weer eruit, gelukkig wel buiten maar toch.
Zometeen maar eens lekker gaan slapen.

Tygo.


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten