Zoeken in blog Tygo

woensdag 6 april 2016

Ik wil ook

Waf,

Geen vriendjes of vriendinnetjes tegen gekomen tijdens de ochtendwandeling deze morgen dus maar snel naar huis voor brokken en bammen.
Boodschappendag vandaag dus weer eventjes alleen thuis blijven tenminste dat dacht ik, maar helaas de meiden vertrokken bijtijds en de boodschappen duurde ook langer vandaag.
Nadat de boodschappen waren opgeruimd werd er een appel gegeten, nou dat wil ik ook dus ik zat er weer bij.
Tussen de buitjes door werd ik nog een keertje uitgelaten, altijd leuk hoor vooral nu het waait al die dansende blaadjes.

Na het middageten ging het vrouwtje verder met poetsen en halverwege kwamen de meiden alweer terug van school.
Anne moest weer gaan werken in de supermarkt dus die moest tijdig gaan eten nog voordat Maikel thuis was van school.
Er werd zuurkoolstamppot gegeten met kabeljauw en voor Maikel een hamburger, nou dat rook lekker zeg.
Toen Anne aan het eten was zat ik in mijn mand al te wachten want dat wil ik ook wel eten hoor, maar helaas niets voor Tygo vandaag.

Na het eten wist ik het al weer, boodschappendag is sinds kort ook cursusdag voor mij dus was ik weer niet bij de deur weg te krijgen.
Pff dan duurt een uur toch nog lang hoor maar eindelijk mochten we gaan, geen tijd om dag te knuffelen of kwispelen.

De cursus was weer leuk, maar een klein beetje regen gehad in het begin, oja er was een oude bekende........Trubbel was ook weer van de party.
Thuis nog even gespeeld en geblaft toen Anne thuis kwam en mee mandarijn en sinaasappel gegeten, nu lekker uitrusten.


Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten