Zoeken in blog Tygo

zondag 10 april 2016

Water is water

Waf,

vroeg in de morgen nog even kort uitgelaten door de stappers Maikel en Anne, niet veel later kwam de baas alweer naar beneden en ben ik daar nog een rondje mee wezen wandelen.
Wat later was Wendy en daarna het vrouwtje ook weer wakker, goh wat een gezelligheid zeg, Wendy ging nog even wat lezen in haar bed.

Na het middageten ging ik samen met het baasje en vrouwtje wandelen, eerst naar de beestjes en toen langs het zwembad naar "De biezen".
Hé daar ben ik al eerder geweest ahum, nu was het wel beter weer dan vorige keer maar gelukkig hadden ze daar ook water.
Baasje en vrouwtje lachen toen ik aan het drinken was, wist ik veel dat dat ornamenten waren en een stukje verder weer drinken bleek dat een vijvertje te zijn hihi.

Weer thuis was Sanne er ook, met zijn allen werd er wat gedronken en geborreld onder het afdak in de zon, ik 'borrelde"gezellig mee.
Toen kwam Ton de Spotta brengen dus hup allemaal naar voren om de folders rond te brengen, ook Sanne hielp mee.
Gelukkig dacht Ton er nog precies bijtijds aan om mij een koekje te geven, hij was al aan het rijden, pff wie vergeet mij nou whaha.

Na de folders werd er nog een glaasje gedronken en was het alweer etenstijd, gezellig met zijn alle inclusief Sanne aan tafel.
Na de afwas was het alweer tijd voor koffie en televisie, voor mij tijd om lekker te luieren en wat bij te slapen.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten