Zoeken in blog Tygo

woensdag 20 april 2016

Nieuwe vriendjes

Waf,

Onrustige nacht gehad, er was namelijk afzet-lint gespannen bij de voortuin van onze buren, waar eerst Fred woonde, nou dat wapperde nogal en dat hoorde ik.
Dus ik blaffen, waken, blaffen en blaffen, totdat het vrouwtje om 03.30 uur het gordijn aan de voorzijde omlaag had gedaan.

Vanmorgen tijdens de ochtendwandeling géén vriendinnetje tegen gekomen en ik keek nog wel zo rond snif.
Plotseling kwamen er twee kleine hondjes achter de heg vandaan hihi niet gezien maar wel erg grappig dus spelen maar, nieuwe vriendjes.
Maikel mocht naar school dus iets later weg, de was werd buiten gehangen en er werden boodschappen gedaan dus ik nog even bij Anne en Wendy gebleven.
Ze waren wel weer snel terug dus weinig geslapen maar kon toen wel naar buiten, nadat de boodschappen waren opgeruimd en er gepoetst was mocht ik voor een korte wandeling mee.

Het middageten vond ook buiten plaats in de zon, gezellig bij mij want ik zat ook al in de zon te genieten.
Na het eten en de afwas ben ik mee wezen wandelen, tuurlijk naar de beestjes toen naar het kanaal en zo via het piet van Thielplein, even tanken aan de waterpaal, weer naar huis.

Savonds was het gelukkig weer cursus tijd, jippieee wel vertellen ze me nu al een paar dagen dat het volgende week niet is, om teleurstelling te voorkomen.
Maar voordat we vertrokken kwam er nog een grote vrachtwagen, deze kwam een gele bak brengen een "container"noemde ze die.
Nou dat was interessant zeg zeker toen ze er ook nog vanalles in gingen gooien, nou ik wist mijn kijk plekje wel weer.
De cursus was weer leerzaam om te doen, vooral omdat we maar met drieën waren met twee instructeurs, bijna privé les.

Weer thuis kwam Jan, de klusserd van wijlen Fred de buurman nog even op de koffie, hij moest zijn verhaal kwijt en ik nog wat energie bij hem.

Daarna ben ik lekker gaan slapen.

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten