Zoeken in blog Tygo

dinsdag 19 april 2016

Hij doet het weer....

Waf,

Na de ochtendwandeling en mijn hapjes vertrok Maikel alweer naar zijn job, na de afwas werden de meiden wakker gemaakt en de was opgehangen, buiten natuurlijk.
Nadat de baas en Anne en Wendy ook waren vertrokken mocht ik met het vrouwtje mee, we gingen wandelen.
Eerst de beestjes blij gemaakt natuurlijk, toen via "De Laarsche velden" naar de Laarbrug, langs het kanaal tot aan "De Hommel Brug".
Verder het kanaal gevolgd tot aan "De Donkse Brug", via het Piet van Thielplein weer richting huis, maar eerst ff checken.
Jaaaah hij doet het weer, de waterpaal op het plein geeft weer een straal water, ideaal voor mij kan ik lekker drinken tussendoor.

Anne en Wendy waren er ook weer tijdens het middageten dus met zijn allen lunchen, smiddags mijn normale wandelingen gehad en lekker geluierd in de zon.

Na het avondeten mocht ik nog even met Anne mee gaan wandelen, Wendy ging naar Sanne en het vrouwtje deed lezen.
Ik heb verder lekker op mijn matje en in mijn mand gelegen, relaxen en alles in de gaten houden is mijn ding hihi.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten