Zoeken in blog Tygo

maandag 4 april 2016

Weer even geleden

Waf,

Gaaaaap, dat was mijn eerste reactie vanmorgen toen de baas aan mijn mand stond hihi, toch maar mee wezen wandelen hoor.
De meiden gingen naar school, de baas naar zijn werk en het vrouwtje poetsen eerst beneden toen naar de bakker en bij terugkomst de bovenboel.
Maikel is nog steeds thuis, die doet schoolwerk want naar de bouw is nog niet slim met zijn knie, de was hing ook alweer buiten totdat het begon te regenen.
Vrouwtje snel de was afgehaald en daarna weer opgehangen, jaja hij is wel droog geworden hoor.....

Na het middageten mocht ik met het vrouwtje wandelen naar de beestjes, dat was weer even geleden hoor.
Wel leuk om de geiten, ganzen, kippen en natuurlijk de koe weer eens te zien, omdat het vrouwtje een blaar had stuk gelopen zijn we niet al te ver geweest.
Thuis gekomen ging het vrouwtje naar de tuin en heb ik lekker van het zonnetje genoten, buiten spelen en zo is echt mijn ding.

Anne had rijst met kip en roerbakgroenten gemaakt op school en tijdens het avondeten mocht ik dat, buiten, opeten jammie.
Na het eten gingen Wendy, Anne en de baas leren voor school ik heb dat mooi liggen bekijken vanaf mijn mat en vanuit mijn mand.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten