Zoeken in blog Tygo

vrijdag 22 april 2016

Door het dolle

Waf,

Rustig aan vanmorgen pfff geen zin in brokken en bammen in eerste instantie maar na eventjes toch maar mijn brokjes op gegeten, helaas de boterhammen waren al op.
Nog voordat de meiden naar stage vertrokken waren de baas en vrouwtje al snel een boodschap doen, echt snel want zo weer thuis.
Weer thuis werden er voorbereidingen voor het eten gemaakt totdat de bel ging, hé Willie en Antonet ik door het dolle heen alsof ik ze weken niet gezien had.
Deze keer zonder appels maar dat kwam later wel, toen ze na de koffie weer vertrokken en ik ze mee ging uitzwaaien kon mijn lol niet op, kom naar binnen dolle hond zei de baas.

Nog voor het middageten moest de baas met spoed naar zijn werk, iets met illegale bouw, vrouwtje ging mee als back-up.
Anne was zo thuis dus ik samen met Anne de middag door gebracht, af en toe buiten want het weer viel niet tegen.

Savonds wat gespeeld en geluierd, geklierd en geslapen, gestoeid en relaxend zo kom ik de avond wel door.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten