Zoeken in blog Tygo

zondag 3 april 2016

Mijn gele vriend

Waf,

Hè hè wat flauw vlak voor mijn ochtendwandeling begint het te regenen, gelukkig maar van korte duur dus de was kon weer naar buiten.
Mijn brokjes liet ik maar even staan want ik had geen trek, niet te lang hoor want dan staan ze weer in het kastje.
Toen kwam hij eindelijk weer te voorschijn mijn gele vriend, zeg maar bijna iedereens vriend, dus lekker luieren buiten.

Het middageten werd ook buiten genuttigd, lekkere soep met fruit daarna, nou ik lust ook wel stukje sinaasappel en mineola hoor.
Daarna zijn we, baasje, vrouwtje en ik, naar Gimmert gewandeld lekker hoor met dit weer maar wel wennen hoor.
Er bleek daar een soort markt te zijn, Willie en Antonet waren er ook samen met Tonny en Sientje, ze wilde ons stiekem voorbij lopen maar dat ging niet lukken hihi.
Ook hebben we nog "een terrasje gepikt" het was wel druk hoor maar toch hadden we snel een plekje, mazzelpikken zijn we toch.
Na een paar trappistjes en bakjes geminte-pils voor mij zijn we weer naar huis gelopen en ja hoor hij lag al klaar een "Spotta Ton koekje" die had ik gemist vorige keer (sst niet zeggen dat ik twee weken terug twee koekjes van Ton gehad heb).

De kids waren al volop aan het rondbrengen dus toen was het zo gepiept en was het borreltijd, ook weer buiten.
Het avondeten werd ook onder het afdak gegeten waarna voor de gezelligheid de kachel en kaarsjes aangestoken werden, er nog werd nog een hele tijd nagetafeld totdat we allemaal gingen slapen.


Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten