Zoeken in blog Tygo

dinsdag 5 april 2016

Waken

Waf,

Gisterenavond hoorde ik allerlei vreemde geluiden dus......waf, woef, blaf....de waakhond in mij kwam los.
Vanmorgen  dus nog moe, na de wandeling de brokken en bammetjes weer lui in mijn mand gaan bijtanken.
De baas ging als eerste vandaag, daarna Wendy toen het vrouwtje en als laatste Anne, Maikel blijft thuis erg productief.

Na het middageten wilde het vrouwtje met mij gaan wandelen jammer genoeg bleef het regenen, op een gegeven moment zijn we toch gewoon gegaan, de bikkels.
Via het poepveld naar het kanaal, daarlangs tot aan het zwembad en toen weer naar huis gelopen, kijken naar de beestjes ging niet werken vandaag, te veel modder.

Na het avondeten ook nog een stuk gewandeld met de baas, het vrouwtje en Anne, eerst naar de brievenbus toen naar het kanaal.
Eerst aan de kant van het kasteel gelopen, de brug over en aan de zwembad kant weer naar huis gewandeld.
Zo nu mag ik wel weer even rusten toch, hopelijk niet te veel geluiden vanavond en vannacht hihi.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten