Zoeken in blog Tygo

vrijdag 8 april 2016

Het hondje van....

Waf,

Vanmorgen gingen de meiden naar school en de baas op cursus, ondertussen had het vrouwtje ons naar buiten gedweild.
Samen gingen we wandelen, eerst naar de beestjes en toen naar.........inderdaad de bakker, daar moest ik buiten wachten niet erg hoor.
Daarna langs het kanaal terug, onderweg kwamen we de vuilniswagen tegen, de vuilnisvrouw welke achterop stond zei iets tegen mij, nou ik ging helemaal los van enthousiasme hihi.
Weer thuis werd Maikel uit bed gehaald en daar kwam Willie Appel hihi in plaats van Willie Wortel en nee Lamponet was er niet bij whaha.
Ik natuurlijk weer enthousiast en niet te stoppen, ook niet toen Willie weer vertrok was ik hartstikke blij, niet dat hij vertrok maar ik wil dan mee.

Nog voor de lunch waren Anne en Wendy thuis, gezellig hoor, met zijn allen werden er tosti's gegeten dat ruikt lekker zeg.
Smiddags heb ik mooi wat geklierd en geluierd zoals zo vaak, ben ik nog mee wezen wandelen en beetje bank gehangen.

Toen het baasje weer thuis was werd er spaghetti gegeten, vegetarische spaghetti, gelukkig was er ook wat voor mij over.
Smikkelen hoor alles op inclusief tomaatjes, rucola, pijnboompitten, pesto en spaghetti natuurlijk eigenlijk luste ik nog meer maar dat mocht niet.

Savonds lekker bij het gezin in mijn mand en op de mat gelegen, uitrusten voor de volgende dag want je weet nooit.
En nee ik heb niet vies gedaan..............

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten