Zoeken in blog Tygo

woensdag 30 december 2015

zandhappen.

Waf,

Deze ochtend wel aktief, stond meteen op toen de baas beneden kwam, lekker gewandeld mijn brokjes gegeten en natuurlijk brood gesnoept, zowel met kipfilet als met kaas jammie.

Al vroeg mocht ik met Anne en het vrouwtje mee om te gaan wandelen, we liepen langs de Goorloop  toen langs het kanaal de grote weg over tot aan restaurant De Hommel, weer grote weg over en via zandpad tot de Laarsche velden.
Toen gingen we het park in en via de stapstenen weer naar huis, dat was een hele wandeling zeg ik was er wel moe van hoor.

Smiddags heb ik goed uitgerust en met de kids gespeeld, met Maikel over de vloer gerollebold en geknuffeld met Anne.

Savonds aten we, ja ik ook, weer een stukje lekkere zelfgebakken cake, verder heb ik lekker lui gedaan in mijn mand alleen als ik iets hoorde. knallen of zag flitsen begon ik te blaffen ja waken doe ik al.

Tygo.





      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten