Zoeken in blog Tygo

woensdag 16 december 2015

Kaboemmmm

Waffff...

Niet veel zin vanmorgen tenminste totdat het vrouwtje beneden kwam toen was ik blij, daarna ochtendronde, brokken en bammen gegeten jammieeee.
Vrouwtje ging boodschappen doen en ik bleef even bij Anne en Wendy daarna waren de boodschappen al snel gedaan want toen kwam het vrouwtje alweer thuis.
Na de boodschappen en middageten mocht ik met de auto mee, baasje had thuiswerkdag maar werd gebeld en moest dus toch naar Den Bosch.

Daar  ging hij een paar adresjes af en toen naar een soort zandbak, daarin stond een groot ijzeren apparaat.
Ineens kaboem, kaboem, kaboem blijkt het een soort grote hamer te zijn die op betonnen palen slaat, later noemde de baas dat "heien" nou weinig rondrennen op de hei-en, was het ook geen weer voor trouwens.

Na het avondeten en mijn wandeling gingen het vrouwtje, Anne en Wendy met de auto weg, naar de bioscoop Mannenharten 2.
Baasje en Maikel bleven thuis, Maikel ging naar boven en de baas een nieuwe keukenkraan monteren, dat is leuk al dat gereedschap.
Baasje kon regelmatig achter mij aan om een schroevendraaier of tang en anders wel een sleutel terug te halen.
In plaats van ze aan te geven loop je er mee weg zei hij dan hihi, ook nog gespeeld met Maikel, mee televisie gekeken en gewacht op het vrouwtje en de meiden zodat ik rustig kan snurken.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten