Zoeken in blog Tygo

donderdag 17 december 2015

Boos.....

Keff...

De dag begon prima eerst ochtendronde gehad daar na bammen gesnoept brokjes gegeten en.....eitje jammie.
Ook van Maikel, Anne en Wendy nog stukje ei gekregen puf puf zal het zijn strakjes hihi, nog keertje door Anne uitgelaten.
Toen kwamen de krantjes, deze werden ingevouwen en een paar bezorgd, daarna moest ik alleen blijven want Anne moest op controle in het ziekenhuis voor haar pols.
Pffff duurde lang maar ik heb me bezig gehouden met een stoel, niet stuk gemaakt maar verplaatst.

Toen vrouwtje en Anne thuis kwamen werd ik uitgelaten en werden de overige krantjes bezorgt, ik mocht buiten blijven kicken.
Alleen dat vond het vrouwtje niet toen ze terug kwam.........ik had namelijk naar bloembolletjes gezocht door een gat te graven.
Ik kon ze maar niet vinden en ik had toch al diep gegraven hoor, het vrouwtje was erg boos, vooral toen ik terwijl ze grond aan het opvegen was weer de tuin in ging oeiiiii er kwam zelfs een veger naar me toe gevlogen met staart tussen de benen ben ik toen maar naar binnen gegaan.
Fout nummer twee ik had vergeten mijn poten te vegen dus heel de vloer onder  de modder oeps....

Verder alleen nog mijn dagelijkse rondes gehad en me geprobeerd beetje koest te houden, baasje had kerstborrel bij Yacht dus was later thuis.
Nu is het zaak me voorlopig te gedragen anders mag ik nog één gat graven........voor Tygo......net als bij de maffia (aar joe tokking toe mie).

Tygo.


                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten