Zoeken in blog Tygo

donderdag 10 december 2015

Als een Haze....

Blaffieeee...

Goedendag allemaal vandaag eitjesdag voor ons allemaal Tygo lekker het meeste één voor zichzelf en bij de kids mee eten jammie.
Ook krantjesdag vandaag dus alleen blijven niet erg kon ik mooi uitrusten het was een flinke vandaag want er moest ingevouwen worden.
Nadat de krantjes waren bezorgt moesten er ook nog wat boodschappen gedaan worden en was het alweer lunchtijd.

Smiddags mocht ik met de auto mee dat vind ik echt tof hoor, we gingen naar de bossen tussen Mariahout en Nijnsel.
Ik daar lekker rennen echt snel als een haas, dat kwam goed uit in "De Hazeputten" hihi, als ik eenmaal ga dan stop ik ook pas na een tijdje weer om te kijken of ik nog iemand kan zien, zo niet ren ik weer snel terug.

Na het avondeten werden Anne en Wendy weggebracht naar schoolfeest maar eerst mocht ik nog mee een rondje doen, ik gezellig bij Maikel gebleven.

Toen de meisjes weer opgehaald werden ben ik ook even mee geweest leuk joh, daarna lekker slapen snurkkkkk.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten