Zoeken in blog Tygo

dinsdag 8 december 2015

Kiekeboe

Waffff...

De dag begon als zo vele.....opstaan, blij zijn, wandeling, stukjes boterham en brokken eten, Maikel uitkwispelen.
Nog kort rondje met de meisjes, Anne en Wendy uitkwispelen en weer rustig liggen, toen mocht ik mee naar de tuin want het vrouwtje wilde kijken of er aardperen waren.
Ja hoor met een zak aardperen en wat oude sla voor de beestjes weer naar huis, daar spade teruggehangen en aardperen binnen gelegd.
Nadat het vrouwtje handen gewassen had gingen we naar de beestjes en langs het kanaal weer terug, eerst verstopte ik me tussen de blaadjes en achter bomen hihi.
Toen zag ik een wandelaar in de verte en sprinte er naar toe, ik luisterde echt niet en sprong tegen de meneer op.
Toch kwam ik terug en kreeg op mijn donder, bij thuiskomst werd er een beetje gegeten toen moest ik alleen blijven.

Door Anne haar klas was een lunch gemaakt waar vrouwtje mocht gaan eten, pasteitje kippenragout en appelcrunch....lekker vond ze het.
Toch top die symbiose van Anne op Commanderij College, na de lunch van Wendy een tijdje terug nu weer eten van Anne.

Smiddags nog mijn normale wandeling gehad en baasje begroet toen die weer thuis kwam, na avondeten nog gewandeld en gespeeld totdat ik moe was....

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten