Zoeken in blog Tygo

vrijdag 18 december 2015

Toch weer.....

Woefff......

Vrijdag vandaag, eerst wandelen daarna boterham snoepen en brokken eten, toen iedereen vertrokken was en het vrouwtje gedweild had gingen we een stukje wandelen.
Naar de beestjes tjonge jonge eerst door de modder in het park gaaf voor mij iets minder voor de mensen.

Bij thuiskomst waren mijn poten wel weer schoon gelopen hoor, Willie en Tenet kwamen al snel daarna appels brengen, deze keer mocht ik helaas niet op de stoel balen zeg.

Smiddags bij Wendy gebleven die vond het wel makkelijk als ik buiten was kon zij mooi met haar telefoon bezig zijn.
Ik toch weer de stoute schoenen aangetrokken, die stonden er nog van gisteren, maar dat viel niemand op.
Tenminste dat dacht ik totdat de baas thuis kwam en meteen zag dat er wéér een gat gegraven was in de tuin oeps.

Nadat ik mijn ontwormingspil weer doorgeslikt had ging de roedel spaghetti eten jaja Tygo kreeg ook wat, wel als laatste maar zo gaat dat nou eenmaal.

Na het eten kwamen er twee mensen even langs dat was weer een dolle boel voor mijn maar ze bleven maar heel even.
Toen nog even samen met Wendy thuis geweest, Maikel was werken de rest winkelen, maar nu mocht ik niet alleen naar buiten.

Zo dat was de vrijdag alweer gaaaaap.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten