Zoeken in blog Tygo

vrijdag 25 december 2015

Kerst..

Waf,waf,waf..

Vanmorgen na mijn ochtendwandeling kwamen de kids ook al snel genoeg naar beneden, met zijn allen werd er ontbeten gezellig hoor.
Leek wel donderdag want weer kregen we allemaal, inclusief ik, een eitje blijft
blijft lekker hoor.

Na een uitgebreid ontbijt en nakletsen mocht ik nog even mee om mijn tuigje passend te maken, baasje had dat al in huis gedaan maar ja riempje aan wil zeggen wandelen vind ik hihi.
Bij terugkomst was hetvrouwtje alweer aan het middageten begonnen, tjonge jonge wat een karwei blijkbaar.

Tijdens het middageten bleek wel waarom, ze aten een 4-gangen diner en ik had ook wat gekregen,
bloemkool, champignons, uien, aardappelkroketje, gebakken aardappeltje en.....een stukje rosbief goh dat was smullen nu snap ik waarom het baasje en de kinderen altijd zeggen dat het vrouwtje goed en lekker eten kan klaarmaken.....

Na deze feestmaaltijd en nog een wandeling met mij ging het gezin weg, ik bleef thuis in mijn mand lekker slapen dat had ik wel nodig want daar heb ik deze morgen geen tijd voor gehad.

Toen ze terug kwamen was het al donker, ik was heel braaf geweest hoor, samen met vrouwtje en baasje ben ik toen even een wandelingetje gaan maken.
Daarna was het tijd voor eten, Tygo brokken en het gezin broodjes, wederom uitgebreid wel super gezellig hoor.

Savonds nog wat gespeeld, gestoeid en gesnoept, al moet ik dat wel zelf aangeven bij de baas maar geduld loont toch, nu lekker slapen.......

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten