Zoeken in blog Tygo

maandag 28 december 2015

Toch cursusje....

Waf...

Was ik net lekker in het vakantie ritme, staat de baas vanmorgen alweer bijtijds aan mijn mand, nou ik had dus geen zin en ben dan ook meteen na ochtendwandeling mijn mand in gegaan.
Geen zin in brokken of iets anders, moe dat was ik, vrouwtje ging naar de bakker en ik heb niets gemerkt, de Spotta werd afgeleverd ik niets gezien.
Na het rondbrengen van de Spotta ging het vrouwtje poetsen, de kids hielpen haar daarbij door zijn/haar eigen kamer te doen.

Na het middageten ging Anne naar Kimberly om te logeren, Wendy ging naar het nieuwe huis van Sanne kijken.
Samen met het vrouwtje ben ik toen gaan wandelen, eerst naar de beestjes toen via kanaal en plein weer naar huis.

Na het avondeten werd door de baas een fiets binnen gezet, nou dat was interressant zeg vooral die staande slisserd vond ik grappig.
Als die tegen de fietsband werd gehouden ging de fiets omhoog hihi er kwam ook lucht uit dat ding.....
Ik heb eens mooi zitten en liggen bekijken hoe de baas vanalles deed met de fiets, band eraf band in emmer water, plak erop stukje sticker op de plak en nog een keer in het water.
Omdat de fiets toch weer naar buiten ging ben ik maar lekker gaan snurken.....

Tygo.

                                       

                                       
   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten