Zoeken in blog Tygo

donderdag 24 december 2015

Dancing with....

Waff...

Vanmorgen super enthousiast toen baasje beneden kwam bij het vrouwtje ook trouwens, na de ochtendwandeling mijn brokjes gegeten en bammetjes gesnoept.
Daarna inderdaad een eitje want het is donderdag, van de kids ook nog stukjes ei gekregen lekkerrrr.

Smorgens en was het vrouwtje druk met eten koken, poetsen en mee krantjes rondbrengen wat supersnel gedaan was met zijn allen.

Na het middageten gingen we wandelen, we zijn vrouwtje, Anne en Wendy, Maikel was ook werken.
We liepen eerst langs de beestjes en toen.....naar Wilie en Antonet, we gingen appels halen, dat was een keer iets anders.
Bij Willie en Antonet stond ook de kerstboom, oja nu met één kerstbal minder, met daarnaast een hondje.
Eerst was die hond nogal saai en stil maar plotseling begon hij raar te doen, zo raar dat ik er maar afstand van nam.

Savonds na het eten kreeg ik ook wat, ragout dat is lekker zo lekker dat ik mijn bak maar bleef uitlikken.
Daarna werden er Kadootjes uitgedeeld en uitgepakt en ook een kado voor mij.....een nieuw tuigje jippieeeee.

Nu lekker snurken en dromen over die dansende hond grrrr....

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten