Zoeken in blog Tygo

donderdag 3 december 2015

Eindelijk.......droog

woef,

Donderdag vandaag dus na ochtendwandeling bammen, eitje en brokjes gegeten, kids uitgekwispeld en nog klein rondje met de meisjes gehad.
Ook was het weer folderdag dus even alleen blijven niet erg hoor, na het folderen en lezen van Mooi Laarbeekkrant mocht ik mee.
We wandelde naar de beestjes, langs het kanaal, via Goorloop weer terug, wel opletten voor prikkeldraad zei het vrouwtje.
Langs de Goorloop waren allemaal machines bezig dus moest ik even aan de riem, waren ook wel erg groot en luidruchtig hoor.
Al met al wel lekker gerend en gespeeld het was ook eindelijk weer eens droog met zelfs een zonnetje dus profiteren ervan.

Smiddags was vrouwtje erg druk met wassen, strijken, ruimen en andere housemanaging dingen, ik heb ook nog met "mijn" bal gespeeld maar die ging stuk en is dus weggooid.
Ze hebben namelijk niet zo'n al te beste ervaringen met plastic en honden, brrr krijg rillingen als ik aan het geval van Boris denk.

Na het avondeten nog rondje poepveld gehad en lekker op mijn matje en in mijn mandje gelegen, tuurlijk wel eerst gespeeld en geklierd hihi.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten