Zoeken in blog Tygo

woensdag 23 december 2015

Sneeuwwitje...

Waf.....


Tjongejonge is het vakantie nog vroeg opstaan ik echt geen zin, bij terugkomst ook geen zin in brokken ik was zelfs te laat voor een stukje boterham.
Dus maar snel mijn mand weer in gaap, Anne ging samen met Kimberly shoppen in Den Bosch en het vrouwtje moest weg dus ik samen met Wendy en Maikel thuis gebleven.
Toen het vrouwtje daarna de tuin ging harken dacht ik ik ga opruimen, mutsje van dromedaris gehaald maar daar was het vrouwtje het niet mee eens.
Toen kreeg ik trek dus dacht snoep verstandig eet........inderdaad een appel jammie ook dat stilt stevige trek hihi.

Smiddags ging Maikel werken en vrouwtje en Wendy gingen samen weg ik helemaal alleen lekker bijslapen snurk.

Savonds nog wat gespeeld met iedereen inclusief mezelf en nu snurken....

Tygo.

                                      

                                      
      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten