Zoeken in blog Tygo

maandag 7 december 2015

Drie in één...!?

Waf,

Vanmorgen al behoorlijk enthousiast toen baasje en vrouwtje naar beneden kwamen, mee gaan voor de ochtendwandeling ging ook goed.
Mijn brokken opgegeten nadat ik bammetjes met kaas en kipfilet had gesnoept, geen eitje vandaag jammer dat word afkicken hihi.
Het vrouwtje had zichzelf alweer vroeg naar buiten gepoetst om naar de bakker te gaan, ik bleef lekker thuis in mijn mand.
Terug van de bakker en andere winkel ging ze boven poetsen zoals bijna iedere maandag gebeuren moet.

Daarna zijn we gaan wandelen, eerst naar de beestjes en via het kanaal weer naar huis, nu werd er vanalles van boven naar beneden gesjouwd.
Er kwam een boom te staan met lichtjes en blinkende ballen, er kwam een krans aan de deur te hangen, verschillende kaarsen neergezet en nog meer.
Ik heb regelmatig op mijn donder gekregen omdat ik weer met iets aan het rondlopen was, ook buiten werden er lampjes in een boompje en struik gehangen.

Savonds was het weer tijd voor de puppycursus ik had er zin in bleef maar de baas in de gaten houden, nee ik was niet erg moe vandaag.
Je zou niet zeggen dat we afgelopen weekend vijftig kilometer gewandeld hebben, wel hoorde ik dat ik zo vaak poepte als Danny, maar bleef spelen als Ringo en kon snurken als Boris hihi 3 in 1....

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten