Zoeken in blog Tygo

zaterdag 5 december 2015

Zee, zee en nog meer zee....

Oink hihi....

Vanmorgen wakker geworden op de kamer van de baas en het vrouwtje, nadat zij zich hadden gewassen en aangekleed mocht ik mee.
We liepen naar het dorp Vrouwenpolder, naar de bakker daar moest ik buiten wachten bij buitenkomst hadden ze een brood en een takbrood bij.

Weer terug in het huisje werd er ontbeten jaja inclusief een eitje, ook voor mij, warme harde broodjes en brokken voor mij.
Daarna gingen we wandelen naar de zee er stond best veel wind maar het was niet koud wel oppassen want de zee was plotseling voorbij mijn poten.
Ook werd mijn huid lekker geschrubd gniffel, tegen de middag. waren we weer terug en gingen ze lunchen.
Na nog wat kletsebetsen gingen we weer naar zee, lekker over het strand rennen en gaten graven, met iedereen spelen en weer berg op en af rennen.
Blaffen naar Anne en Wendy op de schommel of naar Maikel en de baas op de wip grrrrrr woef blaf blaf.

Savonds nog snel naar het strand om even uit te waaien en daarna werd er gegeten, veel vlees groenten en het takbrood jammie ook Tygo kreeg vleesjes.
Tussen het bakken door samen met de baas en het vrouwtje de was buiten gehangen......jaja op 5 december.......!

Nu ben ik bekaf pfffff slape......

Tygo.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten