Zoeken in blog Tygo

dinsdag 22 december 2015

Lekker tuk...

Waffff...


Pfff niet echt veel zin deze morgen, wel enthousiast maar mee voor de ochtendwandeling nee weinig zin in ook omdat het regende.
Daarna weer brokken en boterham met kipfilet en kaas, al snel kwamen Anne en Wendy ook eten, ze gingen namelijk met het vrouwtje mee boodschappen doen.
Ik bleef bij Maikel want die ging niet mee en was ook beneden, de boodschappen waren snel gedaan miepmiep ze waren alweer terug.

Na het middageten mocht ik mee gaan wandelen, deze keer samen met het vrouwtje en Anne, Wendy ging wat voor school maken en Maikel was naar Jeffrey toe.
We liepen eerst via de wijk naar het kanaal toen langs het kanaal tot aan het zwembad daar zijn we omgedraaid en weer terug gelopen.
Via de beestjes was niet zo'n goed idee met al die nattigheid, stokjes en takjes vind ik ook nog tof om mee rond te lopen.
Daarna mocht ik met de auto mee, samen met Anne en het vrouwtje gingen we naar Lieshout, het was namelijk tijd voor een tussentijdse controle bij de dierenarts.
Op een kleinigheidje na, beetje rood onder mijn voorpoten door het schuren van de riem, was ik goedgekeurd ik weeg nu 23 kilo....

Savonds nog wezen wandelen en verder gerelaxed, mag ook wel want nu blijkt vandaag de kortste dag te zijn hihi lekker tuk....

Tygo.

                                                  

                                                 
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten