Zoeken in blog Tygo

zondag 27 december 2015

Wat een drukte...

Waffieeeee...


Gaap, deze morgen nog best lui maar wel lekker de ochtendwandeling gehad geen bammetjes of croissant deze morgen, gewoon brokken.

Tijdens de koffie waren het vrouwtje, de baas en Anne druk met het pellen van noten daarna ging het baasje beslag maken en het vrouwtje huismanaging dingen doen, ik lekker knuffelen met Anne en luieren natuurlijk hihi.
Buiten was het lekker weer, het waaide wel een beetje maar dat is niet erg ik vermaakte mij wel ik rende heen en weer tussen de baas, die buiten oliebollen aan het bakken was, en het vrouwtje die buiten de was aan het ophangen was jaja eind december.

Na het eten van oliebollen gingen Maikel en Wendy op de Zip naar Leo en Annie oliebollen brengen, omdat Anne gisteren niet mee kon naar Willie en Antonet is zij daar oliebollen wezen brengen.
Ik ben toen samen met het baasje en vrouwtje naar de glasbak gewandeld, bij thuiskomst werden er alweer voorbereidingen getroffen voor de lunch.

Na de lunch mocht ik met de auto mee samen met heel het gezin, de baas had een calamiteit in Den Bosch en moest daar gaan kijken.
Wij gezellig mee, eerst naar iets met asbest en gebouwen op instorten daarna nog even de stad in tjonge jonge daar was het druk.
Ook was het er gezellig, het winterfestival met muziek, vuurkorven en de wensboom, er stond een lange rij om naar de kerststal te gaan kijken phoe zeg lijkt Efteling wel, wachttijd ca 90 minuten slik.
Wel heb ik lekker gespeeld met enkele honden, veel aandacht gehad en aaien gekregen, ook naar
muziek uit Peru geluisterd.

Thuis gekomen werd er nog wat geborreld, gekletst en natuurlijk de was gevouwen en opgeruimd, daarna gegeten en gelaptopt want baasje moest verslag maken en telefoontjes beantwoorden.
Ook waren er nog oliebollen, ik vind ze ook lekker maar verse zijn toch het lekkerste smikkel wel uitputtend zo'n tochtje door de stad Den Bosch veel indrukken opgedaan, nu lekker bijslapen.

Tygo.


             



                                                                 


   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten