Zoeken in blog Tygo

maandag 14 december 2015

Geen Spotta Ton...

Woeffff?.

Weekend weer voorbij dus weer bijtijds mee voor de ochtendwandeling, daarna beetje boterham gekregen want ik heb al een dagje slechte poep.
Nadat ik mijn brokjes op had ben ik lekker op een kauwschenk gaan bijten, ook goedkoop voor Maikel heeft hij ochtendgymnastiek want telkens glijd het bot onder de kast en gaat hij op zijn buik hihi.
Ik mocht mee met de auto naar de bakker want vrouwtje had ons allemaal naar buiten gedweild, bij terugkomst ging het vrouwtje boven poetsen.

Toen ze daar mee klaar was zijn we gaan wandelen, via het Piet van Thielplein langs het kanaal en via het park terug naar huis.
Verder smiddags mijn normale rondjes gehad, de Spotta werd door iemand anders gebracht dus helaas geen koekie van "Spotta Ton"......

Savonds was het weer tijd voor de cursus, ik kan dan niet wachten totdat we gaan, leuk oefenen met onder andere Antar, Wieber, Elvis, Kenzy en Harly.
We hebben veel gedaan ook van die aparte oefeningen maar wel gaaf bijvoorbeeld één hond centraal de andere in een cirkel op drie meter afstand en dan op anderhalve meter afstand dus daar zit je dan omcirkeld door 6 honden best spannend hoor...

Zo nu moe maar voldaan gaan snurken....knorrrrrrr.

Tygo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten