Zoeken in blog Tygo

woensdag 2 december 2015

Ojaaaa.

Blaffffffff...

Heey vandaag een woensdag zonder dat vrouwtje boodschappen moest gaan doen want dat had ze gisteren al in de middag gedaan.
Best slim hoor want toen regende het en vanmorgen was het droog dus wij zijn na het poetsen van de benedenboel, lekker gaan wandelen, naar de beestjes langs het kanaal en via het plein weer naar huis.
Toen moest ik alleen blijven want er was een gesprek op school van en over Anne, jaarlijks gesprek met een ontwikkelingsplan.

Toen vrouwtje weer thuis was ging ze eten en werd ik nog een keer uitgelaten, daarna ging vrouwtje het huishouden verder afmaken ook was ze regelmatig boven bezig.

Na het avondeten nog ronde gewandeld waarbij ik een bal had gevonden hiermee al lekker gespeeld onderweg.
Ik mocht de bal mee naar huis nemen maar niet naar binnen, achter op de plaats heb ik toen nog een klein uurtje met die bal gespeeld.
Daarna lekker rusten in mijn mandje..............!

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten