Zoeken in blog Tygo

vrijdag 4 december 2015

Wat een reis.......

Wafffff.......

Daar is de vrijdag alweer, een andere vrijdag dan normaal iedereen vrij?
Baasje en vrouwtje eerst alleen beneden daarna de kids vreemd hoor toch geen vakantiedag....... !

Smiddags moest ik met de auto mee samen met het hele gezin, tjonge die zat vol zeg tassen, koffers mijn mand mocht ook mee.
Na een lange lange autoreis waarbij ik lekker heb kunnen rusten kwamen we bij een knus huisje aan, alle spullen werden uitgeladen en op de juiste plek gelegd.
Dat  ging wel erg rap hoor iedereen helpen, ik met sokken rondlopen hihi niet de bedoeling blijkbaar, daarna gingen we wandelen we moesten een hele lange trap op ik werd gedragen door de baas gniff.
Verrassing we kwamen uit op het strand jippieeeee, we hebben eerst langs het strand gelopen en toen achter de duinen door weer terug naar het huisje.

Na koffie met caké, drinken en kruidnoten gingen we weer wandelen, het was bijna donker maar ze hadden soort ballon bij.
Op het strand ging er een kaarsje aan in de ballon, toen de ballon losgelaten werd ging deze eerst een stukje omhoog en toen de zee in jammer maar helaas.

Savonds lekker uitgerust en slapen mag ik bij vrouwtje en baasje op de kamer.....

Tygo.




                                                  

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten